Minu seekordseks vestluskaaslaseks on tugeva juhtimispraktikuna tuntud Aivo Adamson. Ta on olnud pikka aega tippjuht Hansapangas / Swedbank'is, juhtinud peadirektorina riiklikku Maanteeametit ning praegu juhib ta kogu Baltikumis telekommunikatsiooniettevõtet Starman. Aivo on tuntust kogunud läbi juhi brändi, mis kõneleb ühelt poolt julgest otsekohesusest ja avatusest ning teiselt poolt tulemustele orienteeritud sihikindlusest. Käesolev vestlus viib meid sügavale tulemusjuhtimise radadele.
“Juhile makstakse esmajoones palka ikkagi tulemuste koju toomise eest. Kõigepealt tuleb kokku leppida, missugust tulemust üldse soovitakse saavutada. Kui Sa oled selle ära sõnastanud, näiteks visioonina, siis saab hakata sinnapoole liikuma. Siinjuures on muidugi oluline, et juht suudaks luua ka vastava keskkonna, kus inimestel oleks võimalikult soodne pinnas toimetada ja oodatud tulemused ka ära teha. Juhina pead Sa suutma organisatsiooni niimoodi hoida ja inimesi motiveerida, et Sa sõnastatud visioonini jõuad. Näiteks Starmanis oleme selgelt sõnastanud, et soovime muutuda 'kaablimehest’ meelelahutuse ja sisupakkujaks — see on ühtlasi ka aluseks kogu ettevõtte eesmärgistamistegevusele. Mulle meeldib mõelda selgeks ettevõtte arengu pikaajaline suund, see nägemusena selgelt kirja panna, ehitada sinna juurde aastased prioriteedid ja siis kogu organisatsiooniga liikuda soovitud suunas.” — Aivo Adamson
Kuulake ikka ...
“Juhile makstakse esmajoones palka ikkagi tulemuste koju toomise eest. Kõigepealt tuleb kokku leppida, missugust tulemust üldse soovitakse saavutada. Kui Sa oled selle ära sõnastanud, näiteks visioonina, siis saab hakata sinnapoole liikuma. Siinjuures on muidugi oluline, et juht suudaks luua ka vastava keskkonna, kus inimestel oleks võimalikult soodne pinnas toimetada ja oodatud tulemused ka ära teha. Juhina pead Sa suutma organisatsiooni niimoodi hoida ja inimesi motiveerida, et Sa sõnastatud visioonini jõuad. Näiteks Starmanis oleme selgelt sõnastanud, et soovime muutuda 'kaablimehest’ meelelahutuse ja sisupakkujaks — see on ühtlasi ka aluseks kogu ettevõtte eesmärgistamistegevusele. Mulle meeldib mõelda selgeks ettevõtte arengu pikaajaline suund, see nägemusena selgelt kirja panna, ehitada sinna juurde aastased prioriteedid ja siis kogu organisatsiooniga liikuda soovitud suunas.” — Aivo Adamson
Kuulake ikka ...
Lisa kommentaar