Minu seekordseks vestluskaaslaseks on Indrek Raudjalg, kellel on üle 20 aasta kommunikatsioonivaldkonnas edukalt tegutsemise kogemust. Ta on varem juhtinud Rahandusministeeriumi avalike suhete osakonda ja Politseiameti pressibürood ning korraldanud juhatuse liikmena PR-firmade Corpore ja Hamburg ja Partnerid tegevust. Täna on Indrek kommunikatsioonibüroo Agenda PR asutaja, partner ja juhatuse liige, kus lisaks ettevõtte üldjuhtimisele on tema esmane kontakt kriisikommunikatsiooni alal abi vajavatele klientidele.
“Hea juhtimine hõlmab endas üha rohkem ja rohkem ka kvaliteetse kommunikatsiooni aspekti. Kommunikatsioon on suur osa sellest, mida nimetatakse heaks leadership’iks või siis keelepärasemalt eestvedamisoskuseks. Me kõik teame, kui pingelises seisus Eesti tööjõuturg täna on; häid töötajaid otsitakse tuletikuga taga, ja seda üha rohkem ka rahvusvaheliselt. Hea juht on iga meeskonna juures oluline tegur töötajate leidmisel, hoidmisel ja motiveerimisel. Kõikide muude põletavate teemade kõrval ei tohi juhtimisest ära kaotada inimlikku faktorit. Juht peab tänapäeval üha rohkem oskama kuulata oma töötajaid. Me kõik teame, et tööga kaasneb vähemal või väiksemal määral ka stress, mis on mõneti nagu nakkushaigus. Kui lasta töötajal väga palju kurta, siis ei pruugi see võtta pingeid maha, vaid tekitab hoopis juurde. Hea juhi tunnus ongi, et ta tunnetab ära, millal on õige aeg oma meeskonnaliikmega rahulikult maha istuda ja süveneda tema muredesse, kuid samas mitte neid liigselt võimendades. Ma olen veendunud, et inimlik suhtumine on hea juhtimise võtmeoskus. Igapäevase keeristormi juures omada võimekust meeskonda inimlike väärtustega motiveerida – see tõstab teatud juhid teistest esile. Ma arvan, et see on kõige tähtsam ja eristab suurepäraseid juhte keskpärastest.” – Indrek Raudjalg
Kuulake ikka ...
“Hea juhtimine hõlmab endas üha rohkem ja rohkem ka kvaliteetse kommunikatsiooni aspekti. Kommunikatsioon on suur osa sellest, mida nimetatakse heaks leadership’iks või siis keelepärasemalt eestvedamisoskuseks. Me kõik teame, kui pingelises seisus Eesti tööjõuturg täna on; häid töötajaid otsitakse tuletikuga taga, ja seda üha rohkem ka rahvusvaheliselt. Hea juht on iga meeskonna juures oluline tegur töötajate leidmisel, hoidmisel ja motiveerimisel. Kõikide muude põletavate teemade kõrval ei tohi juhtimisest ära kaotada inimlikku faktorit. Juht peab tänapäeval üha rohkem oskama kuulata oma töötajaid. Me kõik teame, et tööga kaasneb vähemal või väiksemal määral ka stress, mis on mõneti nagu nakkushaigus. Kui lasta töötajal väga palju kurta, siis ei pruugi see võtta pingeid maha, vaid tekitab hoopis juurde. Hea juhi tunnus ongi, et ta tunnetab ära, millal on õige aeg oma meeskonnaliikmega rahulikult maha istuda ja süveneda tema muredesse, kuid samas mitte neid liigselt võimendades. Ma olen veendunud, et inimlik suhtumine on hea juhtimise võtmeoskus. Igapäevase keeristormi juures omada võimekust meeskonda inimlike väärtustega motiveerida – see tõstab teatud juhid teistest esile. Ma arvan, et see on kõige tähtsam ja eristab suurepäraseid juhte keskpärastest.” – Indrek Raudjalg
Kuulake ikka ...
Lisa kommentaar