Minu seekordseks vestluskaaslaseks on Eesti esimese eksklusiivselt tööandja turundusele spetsialiseerunud agentuuri Brandem asutaja ja juht Paavo Heil. Paavo on tööandja turunduse valdkonna tipptegija Eestis, kes aitab oma igapäevatöös ettevõtetel säästa tuhandeid eurosid ja tunde personali voolavuse vähendamise ja värbamisvõimekuse tõstmise kaudu. Paavoga räägime, kuidas juhtimiskvaliteedi kasvatamise ja seda toetava süstemaatilise tööandja turundusega on võimalik tõsta nii töötajate pühendumist ja sooritusvõimekust kui ka hoida kontrolli all ettevõtte palga- ja värbamiskulusid.
“Konkurentsis talentide pärast võidavad need, keda töötajad tööandjatena väärtustavad kõige kõrgemalt. Tugeva tööandja brändi loomine algab tippjuhist, kuna ta on ettevõtte juhtimis- ja organisatsioonikultuuri — tööandja brändi tuuma — esmane kujundaja. Tugeva tööandja brändiga ettevõttes on töötajad nõus tegema tööd märkimisväärselt madalama palga eest ja suurema pühendumusega. Samuti on tugeva brändiga tööandjal tööjõu voolavus väiksem ja samal ajal suurem hulk sobivaid kandidaate ennast tööle pakkumas. Seevastu nõrk juhtimiskvaliteet ja seega ka tööandja bränd nõuab töötajate tööle meelitamiseks ja kinnihoidmiseks palgakulude tõstmist, pahatihti isegi kiiremini tootlikkusest; lühikeses perspektiivis võib see ka toimida, kuid pikemas perspektiivis pole selline lähenemine jätkusuutlik. Oskuslik tööandja turundus, mis baseerub tugeval juhtimiskvaliteedil, vähendab märgatavalt ettevõtte palga- ja värbamiskulusid ning tõstab töötajate pühendumist, lojaalsust ja sooritusvõimekust. See kõik kokku aga taandub suuremaks lõppnumbriks kasumi real, mis on oluline iga ettevõtte juhile.” — Paavo Heil
Kuulake ikka …
“Konkurentsis talentide pärast võidavad need, keda töötajad tööandjatena väärtustavad kõige kõrgemalt. Tugeva tööandja brändi loomine algab tippjuhist, kuna ta on ettevõtte juhtimis- ja organisatsioonikultuuri — tööandja brändi tuuma — esmane kujundaja. Tugeva tööandja brändiga ettevõttes on töötajad nõus tegema tööd märkimisväärselt madalama palga eest ja suurema pühendumusega. Samuti on tugeva brändiga tööandjal tööjõu voolavus väiksem ja samal ajal suurem hulk sobivaid kandidaate ennast tööle pakkumas. Seevastu nõrk juhtimiskvaliteet ja seega ka tööandja bränd nõuab töötajate tööle meelitamiseks ja kinnihoidmiseks palgakulude tõstmist, pahatihti isegi kiiremini tootlikkusest; lühikeses perspektiivis võib see ka toimida, kuid pikemas perspektiivis pole selline lähenemine jätkusuutlik. Oskuslik tööandja turundus, mis baseerub tugeval juhtimiskvaliteedil, vähendab märgatavalt ettevõtte palga- ja värbamiskulusid ning tõstab töötajate pühendumist, lojaalsust ja sooritusvõimekust. See kõik kokku aga taandub suuremaks lõppnumbriks kasumi real, mis on oluline iga ettevõtte juhile.” — Paavo Heil
Kuulake ikka …
Lisa kommentaar