“Starmanis sain ma esimest korda ka päris nö juhi rolli, st siis inimeste juhi rolli. Eelnevalt olin ma küll protsesse juhtinud ja valdkonna eest vastutanud, kuid spetsialistist inimeste juhiks – sel ajal oli selle ametirolli nimi vist lausa teenindusdirektor – sain ma Peeter Kerni tiimis Starmanis. Ma mäletan nii hästi seda hetke, kui ma just algava juhina tahtsin muljet avaldada ja kaardistasin ära tohutu probleemide hunniku. Läksin siis Peetri juurde ja ütlesin, et näed selline olukord meil, et siin on nii palju asju jumala valesti; ise sealjuures olin nii rahul, et ma sain sellise suure tööga hakkama. Ta nentis selle peale lihtsalt, et ‘no jah – ja edasi?’ Rohkem ta ei öelnudki midagi. Mina siis selle peale, et ‘no vaata, millise suure töö ma ära tegin!’ Tema aga seevastu: ‘no jaa, aga lahendus?!’ Ja ma nii selgelt mäletan seda emotsiooni, kus mina võidurõõmsalt läksin esitlema oma suurepärast töövõitu, samas juht nentis seepeale, et tore küll, aga mis nüüd edasi? Sellest sain ma väga selge õppetunni, et mina uue juhina ei peaks lauale tooma mitte ainult probleemide rägastiku, vaid ka omapoolse nägemuse lahendustest. Ma tegin ainult pool tööd ära, raskem osa ju oli veel alles läbi mõtlemata. See on selline seik, mis mulle juhiks kujunemise teel on meelde jäänud. Probleemide väljatoomisest on ainuüksi vähe, vaja on ka lahendusi.” – Sten Argos
Kuulake ikka …
Lisa kommentaar